Menu

Κανονισμοί

Κανονισμοί Λειτουργίας

Στοχεύοντας την όσο το δυνατό καλύτερη εξυπηρέτηση, αλλά και την ασφαλή διαμονή των συναδέλφων και των οικογενειών τους, καθώς και την εύρυθμη λειτουργία και προστασία των εγκαταστάσεων του ξενοδοχείου, έχουν θεσπιστεί οι πιο κάτω Κανονισμοί Λειτουργίας του ξενοδοχείου, οι οποίοι θα πρέπει να τηρούνται πιστά από όλους:

 

1.    Η ώρα άφιξης στο ξενοδοχείο είναι 15:00 μ.μ., και η ώρα παράδοσης του διαμερίσματος 12:00 μ.μ.

2.    Το πρόγευμα σερβίρεται στο Εστιατόριο ΑΡΙΩΝ από τις 7:30 π.μ. μέχρι και τις 10:00 π.μ.

3.    Για παροχή ηλεκτρικού ρεύματος στο διαμέρισμά σας, θα πρέπει να τοποθετήσετε την μεταλλική πλάκα  που επισυνάπτεται με το κλειδί του διαμερίσματος, στη μεταλλική θήκη που βρίσκεται στον τοίχο δίπλα στην είσοδο. Όταν φεύγετε από το διαμέρισμα η μεταλλική πλάκα με το κλειδί του διαμερίσματος πρέπει να αφαιρείται και να παραδίδεται στο Τμήμα Υποδοχής του Συγκροτήματος για λόγους ασφαλείας. Ο διαχωρισμός της μεταλλικής πλάκας με το κλειδί του διαμερίσματος απαγορεύεται αυστηρά. Δεύτερο κλειδί δεν παρέχεται από το Συγκρότημα.

4.    Πριν θέσετε σε λειτουργία το σύστημα κλιματισμού, θα πρέπει όλες οι πόρτες και τα παράθυρα του διαμερίσματος να είναι κλειστά για καλύτερη απόδοση και αποτελεσματικότητα του συστήματος. Επίσης όταν απουσιάζετε από το διαμέρισμα, το σύστημα κλιματισμού πρέπει να είναι εκτός λειτουργίας.

5.    Για λόγους ασφαλείας απαγορεύεται να κυκλοφορείτε στο καθιστικό, το εστιατόριο και το μπαρ με βρεγμένα μαγιό ή ρούχα.

6.    Κατά την παραμονή σας μέσα στο διαμέρισμα, μην κάθεστε στις καρέκλες, τους καναπέδες και τα κρεβάτια με βρεγμένα μαγιό ή ρούχα.

7.    Η παρουσία κατοικίδιων ζώων μέσα στο διαμέρισμα είτε σε οποιοδήποτε άλλο χώρο του Συγκροτήματος δεν επιτρέπεται.

8.    Η διανυκτέρευση προσώπων μέσα στα διαμερίσματα που δεν αναφέρονται στην αίτηση που έχει γίνει απαγορεύεται αυστηρά.

9.    Για τυχόν βλάβες στο διαμέρισμα παρακαλείστε να ενημερώνετε το Τμήμα Υποδοχής άμεσα.

10. Η χρήση των πετσετών του ξενοδοχείου στην πισίνα ή στην παραλία δεν επιτρέπεται.

11. Για την εξυπηρέτηση των μελών μας για τη μετάβασή τους στα διαμερίσματα υπάρχουν δύο ανελκυστήρες. Η χρήση των ανελκυστήρων ιδιαίτερα από παιδιά για σκοπούς ψυχαγωγίας (παιχνιδιού) απαγορεύεται. Μικρά παιδιά πρέπει πάντοτε να συνοδεύονται από ενήλικες στους ανελκυστήρες.

12. Τα διαμερίσματα διαθέτουν κουζίνα και μαγειρικά σκεύη, καθώς και πετσέτες και κλινοσκεπάσματα. Κάθε τρεις (3) ημέρες τα σεντόνια και οι πετσέτες αντικαθίστανται, ενώ το διαμέρισμα καθαρίζεται από το προσωπικό του Συγκροτήματος. Τα σκουπίδια μαζεύονται καθημερινά. Παρακαλούμε όπως διατηρείτε τους χώρους καθαρούς καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής σας στο Συγκρότημα.

13. Παρακαλούμε να καθαρίζετε τα οικιακά σκεύη του διαμερίσματος μετά από κάθε χρήση. Το Συγκρότημα δεν παραχωρεί είδη καθαρισμού. Τα άχρηστά σας θα πρέπει να τα ρίχνετε στον κάλαθο που υπάρχει στην κουζίνα. Το χαρτί υγείας στα αποχωρητήρια θα πρέπει να το ρίχνετε στον κάλαθο που υπάρχει στο αποχωρητήριο και όχι μέσα στη λεκάνη της τουαλέτας.

14. Εάν διαπιστωθεί ότι συνάδελφος κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο ξενοδοχείο δεν έχει συμμορφωθεί με τους Κανονισμούς, το γεγονός αυτό θα λαμβάνεται υπόψη σε μελλοντική του αίτηση. Σε περίπτωση ζημιών οι υπαίτιοι θα καλούνται να καταβάλουν την ανάλογη αποζημίωση.

15. Η μετακίνηση οποιουδήποτε αντικειμένου του διαμερίσματος,(επίπλου, οικιακού σκεύους κλπ), εκτός αυτού, δεν επιτρέπεται.

16. Συστήνεται όπως για το σιδέρωμα των ρούχων σας χρησιμοποιείτε το τραπέζι της κουζίνας και όχι τα κρεβάτια.

17. Για οποιοδήποτε πρόβλημα που πιθανό να παρουσιαστεί, αλλά και ότι, άλλο χρειαστείτε, ο Διευθυντής του Συγκροτήματος είναι στη διάθεσή σας (κωδικός τηλεφώνου 195).

18. Κατά την άφιξή σας στο Συγκρότημα θα πρέπει να παρουσιάσετε στην υποδοχή την πολιτική σας ταυτότητα (ή άδεια οδηγού ή άλλο επίσημο έγγραφο).

19. Για την εξυπηρέτησή σας στα διάφορα τμήματα του ξενοδοχείου και για τη χρέωση εξόδων στο εστιατόριο, μπαρ κλπ στο λογαριασμό του δωματίου σας, θα πρέπει να παρουσιάζετε την κάρτα δωματίου που σας δόθηκε από το τμήμα υποδοχής κατά την άφιξή σας.

20. Η διαδικασία κρατήσεων, όπως περιγράφεται αναλυτικά στο σύνδεσμο Διαδικασίες Κρατήσεων αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των Κανονισμών Λειτουργίας του Συγκροτήματος.